BBQ Central

BBQ Central (http://www.bbq-4-u.com/forum/)
-   General (Non-BBQ) Discussion (http://www.bbq-4-u.com/forum/f11/)
-   -   WTF is this? (http://www.bbq-4-u.com/forum/f11/wtf-is-this-2651.html)

Larry Wolfe 10-11-2005 01:38 PM

WTF is this?
 
The web this monster has built is incredible. The pictures do not serve this justice. I took the pic's through the safety of the glass on the door. Spiders give me the heebie jeebies and there was no way I was gonna open the door for fear of this thing attacking me. :eep:


http://www.ephotohut.net/tb/111005122753.JPG

Captain Morgan 10-11-2005 01:39 PM

and it would have. Kill it now! If it moves toward you, run away!

Bruce B 10-11-2005 01:44 PM

http://bestsmileys.com/halloween1/25.gif

Larry Wolfe 10-11-2005 01:46 PM

This spider is definitely creeping me out.

txpgapro 10-11-2005 01:49 PM

Just think of it as a small crab, have it for dinner........................
Before it has you. [-o<

zilla 10-11-2005 01:57 PM

That gentlemen, is the "Northern Silver Belly Green-Backed, Hook-Toed, Red-Eyed Jumping Door Spider" Yep, that’s it. Be careful!! That sucker can jump 12 or more feet and still bite ya right on the neck! :o I sure am glad I live in Texas. All we got here are some plain ole Black Widows and Brown Recluse spiders. Yep, yall Virginians need to watch out. If I had a spider like that around the house I'd be a wearing my Kevlar turtle neck. :grin:

10-11-2005 01:58 PM

http://www.fcps.k12.va.us/StratfordLand ... rgiope.htm

http://www.fcps.k12.va.us/StratfordL...er/argiope.jpg

Larry Wolfe 10-11-2005 02:03 PM

That's it! Gonna have nightmares over this one!

Finney 10-11-2005 02:07 PM

Cool link Bill.
Damn... you must have a lot of time on your hands. #-o

Captain Morgan 10-11-2005 02:16 PM

yeah it's cool that it's in Virginia.

KILL IT NOW!

Larry Wolfe 10-11-2005 02:22 PM

Quote:

Originally Posted by Captain Morgan
yeah it's cool that it's in Virginia.

KILL IT NOW!

I'm getting the feeling someone else is arachnaphobic too!!

Greg Rempe 10-11-2005 02:35 PM

What a puss!! Kill it or leave it alone! You were in worse company at SMOTB!!! :o :o

Larry Wolfe 10-11-2005 02:48 PM

Quote:

Originally Posted by Greg Rempe
What a puss!! Kill it or leave it alone! You were in worse company at SMOTB!!! :o :o

You can't even get the Acronym right of Smoke On The Beach. I may be a puss, but you're just an idiot! I never said I didn't know whether to kill it or not, I just wanted to know what kind of spider it was. You act like this is your board, the way you talk to people? An idiot like you couldn't run a board this great. Unless you had a great group of members, which is obviously the case you buffoon!

10-11-2005 02:50 PM

Quote:

Originally Posted by Captain Morgan
yeah it's cool that it's in Virginia.

KILL IT NOW!

They're in Florida too which is why I know what it is. Chances are, they're in your neck of the woods too. :o We had one build it's web outside our door. Use to watch it rebuild it every morning...Until got much larger and started bouncing it's web everytime we walked out the door as Bob-BQN mentioned. THAT'S IT! HE'S OUTA HERE!!! [-X [-X

Nick Prochilo 10-11-2005 02:52 PM

Quote:

Originally Posted by Finney
Cool link Bill.
Damn... you must have a lot of time on your hands. #-o

Thank you!

BTW, Larry would never kill that spider. He doesn't kill anything just because he was afraid of it! Sissy boy he is

Nick Prochilo 10-11-2005 02:53 PM

[quote=The Joker]
Quote:

Originally Posted by "Captain Morgan":2fk4nn8j
yeah it's cool that it's in Virginia.

KILL IT NOW!

They're in Florida too which is why I know what it is. Chances are, they're in your neck of the woods too. :o We had one build it's web outside our door. Use to watch it rebuild it every morning...Until got much larger and started bouncing it's web everytime we walked out the door as Bob-BQN mentioned. THAT'S IT! HE'S OUTA HERE!!! [-X [-X[/quote:2fk4nn8j]

:lmao: :lcry: :lmao: :lcry: :lmao: :lcry:

Larry Wolfe 10-11-2005 02:54 PM

Since that spider can't get to me, it is safe. Had it been a foot or closer to me, it would be in spider heaven!

DaleP 10-11-2005 03:14 PM

Those big yellow spiders are afraid of anything that will break their web. They are BIG, ugly and scary looking but thats all. Just touch the web, you will see how fast they run away.

Nick Prochilo 10-11-2005 03:18 PM

Quote:

Originally Posted by Larry Wolfe
Since that spider can't get to me, it is safe. Had it been a foot or closer to me, it would be in spider heaven!

Maybe spider hell!

txpgapro 10-11-2005 03:28 PM

Larry - Greg, You two settle down before I have to send you to your rooms with no BBQ for the entire weekend! Can you guys just play together and get along?


All times are GMT -5. The time now is 09:46 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 4
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions, Inc.