Thanks From the Clines - BBQ Central

Go Back   BBQ Central > Corporate Administration > General (Non-BBQ) Discussion
Click Here to Login
Reply
 
Thread Tools Display Modes
 
Old 07-24-2006, 07:55 AM   #1
Saint O'Que
 
Gary in VA's Avatar


 
Join Date: Mar 2005
Location: McGaheysville, Virginia
Posts: 1,411
Thanks From the Clines

A BIG THANK YOU to all that help make this benefit a success. We fed somewhere between 300-350 people and made over $5000 dollars to go towards disaster relief. WAY TO GO!! Everyone that was there had a wonderful time and all went away a few pounds heavier.

Bill the grill guy helped me and supported this from the beginning. He deserves a big ol pat on the back for everything he has helped me with. Not to mention his wife Kathy helped tremendously with keeping up with the sides and helping with last minute set-up.

John Atkins came in late friday evening and I know he was one tired puppy. but he cooked alot of food and did a great job.

Larry Wolfe did a great job cooking ribs and donated some of his Wolfe Rub for door prizes.

Charlie and Jo of screamin nite hog did a wonderful job and Jo helped my wife with alot also.

Brian Junkins cooked brisket and pork and helped set up and take down canopies and tried to get my wife drunk.

Chris Capell brought his girls and cooked some awesome brisket and Friday night cooked wings and beef.

Richard and Carol Middleton cooked chicken and brisket for saturday and Friday night cooked some awesome ABT's, shrimp, and who knows what else.. It was all Awesome.

Thank you all so much. I know you all did so much more than what I have listed here. I appreciate all your willingness to help and the spirit in which you did it.

Thank you and God Bless you all.

Gary
__________________

__________________
Gary Cline
Gary's Barbeque
McGaheysville, Virginia

Barbeque. Sit back, relax, and let the smoke work it's magic!

You can't drink all day, unless you start in the morning.

Lang 84 Deluxe
Primo Oval XL
Weber Smokey Mountain
Weber 22" One Touch Gold
Brinkman Smoke - n - pit Pro
Cheap Table Top Grill
Weber Silver Gasser - she left me on 9/11/10
Gary in VA is offline   Reply With Quote
Old 07-24-2006, 08:00 AM   #2
Moderator
 
Join Date: Jan 2005
Location: Myrtle Beach
Posts: 14,162
Congrats to all. Now how about those recipes???
__________________

__________________
The trouble with quotes on the internet is that it difficult to determine whether or not they are genuine - Abraham Lincoln
Captain Morgan is offline   Reply With Quote
Old 07-24-2006, 08:03 AM   #3
Official BBQ Central Mark
 
Larry Wolfe's Avatar


 
Join Date: Jan 2005
Location: Bealeton, Virginia
Posts: 14,969
The pleasure was all mine, Gary! Your hospitality and generosity is second to none!!
__________________
Larry Wolfe
Visit the Wolfe Pit
Wolfe Rub Recipes
Larry Wolfe is offline   Reply With Quote
Old 07-24-2006, 08:49 AM   #4
Official BBQ Central Mark
 
Bruce B's Avatar


 
Join Date: Jan 2005
Location: Utica, MI
Posts: 6,758
:dunno: :dunno: :dunno: :dunno: :dunno:
__________________
Bruce
Treasurer, Great Lakes BBQAssociation
www.glbbqa.com
Rubbed, Smoked, and Sauced Competition BBQ Team-
22 1/2" WSM, 2 18 1/2" WSM's, 22 1/2" Weber Kettle
Bruce B is offline   Reply With Quote
Old 07-24-2006, 09:45 AM   #5
Saint O'Que
 
Gary in VA's Avatar


 
Join Date: Mar 2005
Location: McGaheysville, Virginia
Posts: 1,411
OH CRAP...

I am sooo sorry.. I almost forgot Bruce and his brother Gary.. Those guys helped me out so much by watching my pit and Gary did the hot dogs for dumb people that don't like BBQ.

Thanks so much Bruce.. you did a great job!!! it was great meeting you and your brother.

Hope your wife forgave you for abandoning her on your Anniversary!! hahaha :lmao: if you are still alive you better hang onto her..thar's a good woman.
__________________
Gary Cline
Gary's Barbeque
McGaheysville, Virginia

Barbeque. Sit back, relax, and let the smoke work it's magic!

You can't drink all day, unless you start in the morning.

Lang 84 Deluxe
Primo Oval XL
Weber Smokey Mountain
Weber 22" One Touch Gold
Brinkman Smoke - n - pit Pro
Cheap Table Top Grill
Weber Silver Gasser - she left me on 9/11/10
Gary in VA is offline   Reply With Quote
Old 07-24-2006, 02:26 PM   #6
Official BBQ Central Mark
 
Bill The Grill Guy's Avatar


 
Join Date: Jan 2005
Location: Virginia
Posts: 5,449
Man Gary, I realy enjoyed my self this weekend. It was great meeting Bruce and Gary and seeing all the fellers that we compete with throughout the year. Thank you and your lovely wife for hosting such a worthy event. Lets start planning next year a little earlier .
__________________
Bill The Grill Guy
www.billthegrillguy.com
"Life, it's what you do between meals."

http://img76.imageshack.us/img76/3674/platezi0.png
Bill The Grill Guy is offline   Reply With Quote
Old 07-24-2006, 02:37 PM   #7
Saint O'Que
 
Gary in VA's Avatar


 
Join Date: Mar 2005
Location: McGaheysville, Virginia
Posts: 1,411
Quote:
Originally Posted by Bill The Grill Guy
Man Gary, I realy enjoyed my self this weekend. It was great meeting Bruce and Gary and seeing all the fellers that we compete with throughout the year. Thank you and your lovely wife for hosting such a worthy event. Lets start planning next year a little earlier .

Next Year ?? :faint:
__________________
Gary Cline
Gary's Barbeque
McGaheysville, Virginia

Barbeque. Sit back, relax, and let the smoke work it's magic!

You can't drink all day, unless you start in the morning.

Lang 84 Deluxe
Primo Oval XL
Weber Smokey Mountain
Weber 22" One Touch Gold
Brinkman Smoke - n - pit Pro
Cheap Table Top Grill
Weber Silver Gasser - she left me on 9/11/10
Gary in VA is offline   Reply With Quote
Old 07-24-2006, 02:40 PM   #8
Moderator
 
Join Date: Jan 2005
Location: Myrtle Beach
Posts: 14,162
Quote:
Originally Posted by Gary in VA
OH CRAP...

I am sooo sorry.. I almost forgot Bruce and his brother Gary.. Those guys helped me out so much by watching my pit and Gary did the hot dogs for dumb people that don't like BBQ.

Thanks so much Bruce.. you did a great job!!! it was great meeting you and your brother.

Hope your wife forgave you for abandoning her on your Anniversary!! hahaha :lmao: if you are still alive you better hang onto her..thar's a good woman.

:lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao:

Obviously Bruce made quite the impression!!!! Maybe his wife didn't miss him either!!! :lmao: :lmao: :lmao:
__________________
The trouble with quotes on the internet is that it difficult to determine whether or not they are genuine - Abraham Lincoln
Captain Morgan is offline   Reply With Quote
Old 07-24-2006, 02:45 PM   #9
Saint O'Que
 
Gary in VA's Avatar


 
Join Date: Mar 2005
Location: McGaheysville, Virginia
Posts: 1,411
one thing I do have to tell about Bill the grill guy.....

Thursday we purchase meat at costo, bill brings 12 briskets from sams, I get butts and ribs from my nephew... we get it all packed in the cooler and Bill says .. Maaaaan.. we gonna have waaaaaaay too much food...

... about 30 minutes into the thing.. when people started comming by with 2 plates in hand and eating like they haven't eaten in 3 days.. (which they probably haden't) my wife hears Bill say... "we ain't gonna have enough food"

:lmao:
__________________

__________________
Gary Cline
Gary's Barbeque
McGaheysville, Virginia

Barbeque. Sit back, relax, and let the smoke work it's magic!

You can't drink all day, unless you start in the morning.

Lang 84 Deluxe
Primo Oval XL
Weber Smokey Mountain
Weber 22" One Touch Gold
Brinkman Smoke - n - pit Pro
Cheap Table Top Grill
Weber Silver Gasser - she left me on 9/11/10
Gary in VA is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off








Copyright 2002- Social Knowledge, LLC All Rights Reserved.

All times are GMT -5. The time now is 05:02 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 4
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions, Inc.